|
A Mission Critical Linux Kft a Linux Ipari Szövetség ( LIPSZ) alapítótagja és a Linux-felhasználók Magyarországi Egyesületének ( LME) tagja. |
|
|
|
Szolgáltatásaink
írtaMCLX-2014 november 16 vasárnap
| Összegzés | Telepítési szolgáltatások | Technikai támogatás | Teleptechnológia | | Internet szolgáltatások | Linux tanfolyamok |
MCLX Technikai támogatás
Technikai támogatás szolgáltatásainkat mindig ügyfeleink igényeihez igazítjuk. Legyen szó akár rendelkezésreállásról, akár rendszeradminisztrációról, akár a kettő valamilyen kombinációjáról - rendelkezünk a felmerülő feladatok elvégzéséhez szükséges szakmai kompetenciával. A hét minden napján, a nap miden órájában rendelkezésre álló, többéves tasztalattal rendelkező szakembereink megfelelő biztonságot jelentenek ügyfeleink éles üzemű – akár 7x24-ben működő – Linux-alapú és egyéb rendszerei működése számára.
Előnyök
- Akár 7x24 órás rendelkezésreállás
- Professzonális rendszeradminisztráció
- Tapasztalt szakembergárda
- Egy biztos alap: a Linux operációs rendszer
- Az ügyfél igényei szerinti szolgáltatáscsomag
Rendelkezésreállás
Ügyfeleink többségénél a szokásos rendszergazdai tevékenységek (szoftver frissítések, mentések, vírusellenőrzés,...) elvégzésére megvannak a megfelelő szakemberek. Egyfajta nyugalmat jelent azonban, ha egy professzionális csapatot tudhatnak maguk mögött, akikhez bátran fordulhatnak, ha megoldhatatlannak tűnő problémával találkoznak; akik igény esetén a szerződés szerinti időn belül belépnek a rendszerbe és megkezdik a hiba elhárítását. A rendelkezésreállást az ügyfelek többsége napi 8x5 vagy heti 7x24 órában igényli, de lehetőség van ettől eltérő konstrukciók kidolgozására is. A reakcióidő szintén az ügyfél elvárásaitól, illetve (helyszíni kiszállás esetén) a telephelyünktől való távolságtól függ.
Rendszeradminisztráció
Sok helyütt előfordul, hogy a cég nem rendelkezik a megfelelő szakemberekkel Linux-alapú kiszolgálójuk megfelelő minőségű karbantartásához. Különösen az interneten üzemelő kiszolgálók vannak kitéve támadásoknak, így itt az olyan tevékenységek rendszeres (pl. hetente) történő elvégzése, mint a megfelelő biztonsági és egyéb frissítések, a log ellenőrzések, az azok alapján történő biztonsági és egyéb konfiguráció módosítások, a mentések és lefutásuk ellenőrzése létfontosságú lehet a kiszolgáló folyamatos elérhetősége szempontjából. Más jellegű kiszolgálók esetén is számíthat szolgáltatásunkra, ilyenkor az ügyféllel előre egyeztetett, általa igényelt feladatokat végezzük
Kombinált szolgáltatás
Az ügyfelek túlnyomó része a fenti két alapszolgáltatás kombinációját veszi igénybe, vagyis egyaránt szüksége van a “ha baj van, jövünk” és a “gyakran ránézünk” típusú tevékenységre. Közösen határozzuk meg a szolgáltatás igényelt paramétereit (7x24 v. 5x8, reakcióidő, havi munkaórák száma, ...). Az együttes igénybevétel jelentős havidíj kedvezményt jelenthet a külön-külön igénybe vett szolgáltatásokhoz képest.
Tapasztalt szakembergárda
Mérnöki csapatunk olyan szakirányú felsőfokú végzettséggel rendelkező szakértőkből áll, akik sokéves tapasztalattal rendelkeznek Linux-alapú rendszerek installálásában és konfigurálásában, illetve a legkülönbözőbb ezekkel kapcsolatos feladatok és esetlegesen felmerülő problémák megoldásában.
Egy biztos alap: a Linux operációs rendszer
A Linux egy kiforrott, stabil, megbízható többcélú operációs rendszer, amely a vállalati informatikai struktúra bármely pontján megállja a helyét. Ezért foglalkozunk elsődlegesen Linux operációs rendszerrel működő kiszolgálók technikai támogatásával. Nagyobb hálózatok esetén azonban vállaljuk a Linux kiszolgálók mellett meglévő, attól eltérő operációs rendszerű szerverek, hálózati eszközök támogatását is, hogy ezáltal teljeskörű szolgáltatást nyújthassunk ügyfeleinknek.
Specifikáció
Technikai támogatási szerződéseink a következő elemeket tartalmazzák:
- induláskor a hálózat feltérképezését, a beállítások szükséges korrekciójának elvégzését, a hálózati topológia dokumentálását
- rendszerlogok rendszeres (heti 1 alkalom) ellenőrzését
- a szerverek beállításának rendszeres karbantartását, igény szerinti módosítását
- security upgrade-ek, patch-ek rendszeres, Interneten keresztüli installálását
- távoli eléréssel 1 órán belüli reakciót a problémára (biztonságos) Internet csatornán, modemen vagy egyéb - az ügyfél által támogatott - módon)
- Budapest területén 4 órán belüli helyszíni reakciót a problémára
- a hibákat a szerződésben rögzített két személy jelentheti be
- hibák, bejelentések, elvégzett feladatok, ajánlások dokumentálását
- a felhasználóhoz tartozó ügyfél menedzsert
- hardver meghibásodás esetén a hibakeresést és a javítást
- hardverhez kapcsolódó igény szerinti firmware frissítést
- Linux operációs rendszer szintű problémák megoldását, hibakeresést, patch installálását
- alapszintű alkalmazás hibaelhárítást (pl. az alkalmazás, vagy az adatbáziskezelő újraindítása, coredump elemzése)
- Budapesten ill. vonzáskörzetében a kiszállási díjat
- a rendszer adminisztrációjára illetve hibaelhárítására megállapodás szerinti havi munkaidőt (külön térítési díj nélkül)
- az ezen túlmenően elvégzett munkákra kedvezményes óradíjat
Szerződéseinket az ügyféllel egyeztetve készítjük elő, azok tartalmát mindig az ügyfél egyedi igényeihez igazítjuk, a fenti specifikáció általában kiindulási alapként szolgál.
Előző oldal << 1 2 3 4 5 6 >> Következő oldal
|
|
|
|
Önök milyen tűzfal megoldást használnak?
|
|
|