Logo
Üdvözöljük a Mission Critical Linux Kft honlapján!

Üdvözlet

Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

 
Egyesületi tagság
A Mission Critical Linux Kft a Linux Ipari Szövetség (LIPSZ) alapítótagja

és a Linux-felhasználók Magyarországi Egyesületének (LME) tagja.
MCLX
Szolgáltatásaink
írtaMCLX-2014 november 16 vasárnap

| Összegzés | Telepítési szolgáltatások | Technikai támogatás | Teleptechnológia |
| Internet szolgáltatások | Linux tanfolyamok |

MCLX Technikai támogatás

Technikai támogatás szolgáltatásainkat mindig ügyfeleink igényeihez igazítjuk. Legyen szó akár rendelkezésreállásról, akár rendszeradminisztrációról, akár a kettő valamilyen kombinációjáról - rendelkezünk a felmerülő feladatok elvégzéséhez szükséges szakmai kompetenciával. A hét minden napján, a nap miden órájában rendelkezésre álló, többéves tasztalattal rendelkező szakembereink megfelelő biztonságot jelentenek ügyfeleink éles üzemű – akár 7x24-ben működő – Linux-alapú és egyéb rendszerei működése számára.

Előnyök

  • Akár 7x24 órás rendelkezésreállás
  • Professzonális rendszeradminisztráció
  • Tapasztalt szakembergárda
  • Egy biztos alap: a Linux operációs rendszer
  • Az ügyfél igényei szerinti szolgáltatáscsomag


Rendelkezésreállás

Ügyfeleink többségénél a szokásos rendszergazdai tevékenységek (szoftver frissítések, mentések, vírusellenőrzés,...) elvégzésére megvannak a megfelelő szakemberek. Egyfajta nyugalmat jelent azonban, ha egy professzionális csapatot tudhatnak maguk mögött, akikhez bátran fordulhatnak, ha megoldhatatlannak tűnő problémával találkoznak; akik igény esetén a szerződés szerinti időn belül belépnek a rendszerbe és megkezdik a hiba elhárítását. A rendelkezésreállást az ügyfelek többsége napi 8x5 vagy heti 7x24 órában igényli, de lehetőség van ettől eltérő konstrukciók kidolgozására is. A reakcióidő szintén az ügyfél elvárásaitól, illetve (helyszíni kiszállás esetén) a telephelyünktől való távolságtól függ.

Rendszeradminisztráció

Sok helyütt előfordul, hogy a cég nem rendelkezik a megfelelő szakemberekkel Linux-alapú kiszolgálójuk megfelelő minőségű karbantartásához. Különösen az interneten üzemelő kiszolgálók vannak kitéve támadásoknak, így itt az olyan tevékenységek rendszeres (pl. hetente) történő elvégzése, mint a megfelelő biztonsági és egyéb frissítések, a log ellenőrzések, az azok alapján történő biztonsági és egyéb konfiguráció módosítások, a mentések és lefutásuk ellenőrzése létfontosságú lehet a kiszolgáló folyamatos elérhetősége szempontjából. Más jellegű kiszolgálók esetén is számíthat szolgáltatásunkra, ilyenkor az ügyféllel előre egyeztetett, általa igényelt feladatokat végezzük

Kombinált szolgáltatás

Az ügyfelek túlnyomó része a fenti két alapszolgáltatás kombinációját veszi igénybe, vagyis egyaránt szüksége van a “ha baj van, jövünk” és a “gyakran ránézünk” típusú tevékenységre. Közösen határozzuk meg a szolgáltatás igényelt paramétereit (7x24 v. 5x8, reakcióidő, havi munkaórák száma, ...). Az együttes igénybevétel jelentős havidíj kedvezményt jelenthet a külön-külön igénybe vett szolgáltatásokhoz képest.

Tapasztalt szakembergárda

Mérnöki csapatunk olyan szakirányú felsőfokú végzettséggel rendelkező szakértőkből áll, akik sokéves tapasztalattal rendelkeznek Linux-alapú rendszerek installálásában és konfigurálásában, illetve a legkülönbözőbb ezekkel kapcsolatos feladatok és esetlegesen felmerülő problémák megoldásában.

Egy biztos alap: a Linux operációs rendszer

A Linux egy kiforrott, stabil, megbízható többcélú operációs rendszer, amely a vállalati informatikai struktúra bármely pontján megállja a helyét. Ezért foglalkozunk elsődlegesen Linux operációs rendszerrel működő kiszolgálók technikai támogatásával. Nagyobb hálózatok esetén azonban vállaljuk a Linux kiszolgálók mellett meglévő, attól eltérő operációs rendszerű szerverek, hálózati eszközök támogatását is, hogy ezáltal teljeskörű szolgáltatást nyújthassunk ügyfeleinknek.

Specifikáció

Technikai támogatási szerződéseink a következő elemeket tartalmazzák:


  • induláskor a hálózat feltérképezését, a beállítások szükséges korrekciójának elvégzését, a hálózati topológia dokumentálását
  • rendszerlogok rendszeres (heti 1 alkalom) ellenőrzését
  • a szerverek beállításának rendszeres karbantartását, igény szerinti módosítását
  • security upgrade-ek, patch-ek rendszeres, Interneten keresztüli installálását
  • távoli eléréssel 1 órán belüli reakciót a problémára (biztonságos) Internet csatornán, modemen vagy egyéb - az ügyfél által támogatott - módon)
  • Budapest területén 4 órán belüli helyszíni reakciót a problémára
  • a hibákat a szerződésben rögzített két személy jelentheti be
  • hibák, bejelentések, elvégzett feladatok, ajánlások dokumentálását
  • a felhasználóhoz tartozó ügyfél menedzsert
  • hardver meghibásodás esetén a hibakeresést és a javítást
  • hardverhez kapcsolódó igény szerinti firmware frissítést
  • Linux operációs rendszer szintű problémák megoldását, hibakeresést, patch installálását
  • alapszintű alkalmazás hibaelhárítást (pl. az alkalmazás, vagy az adatbáziskezelő újraindítása, coredump elemzése)
  • Budapesten ill. vonzáskörzetében a kiszállási díjat
  • a rendszer adminisztrációjára illetve hibaelhárítására megállapodás szerinti havi munkaidőt (külön térítési díj nélkül)
  • az ezen túlmenően elvégzett munkákra kedvezményes óradíjat

Szerződéseinket az ügyféllel egyeztetve készítjük elő, azok tartalmát mindig az ügyfél egyedi igényeihez igazítjuk, a fenti specifikáció általában kiindulási alapként szolgál.



Előző oldal << 1  2  3  4  5  6  >> Következő oldal
Poll

Önök milyen tűzfal megoldást használnak?

Egyszerű csomagszűrő

Állapottartó csomagszűrő

Alkalmazásszintű tűzfal

Nem használunk tűzfalat

Nem tudom...



MCLX
RedHat partner
Mission Critical Linux Kft
Cím.1123, Bp., Győri u. 14. II. em. 1.
Postafiók.1368 Budapest 5. Pf. 213.
Tel. +36.30.999.6475
0-24 Linux Support: +36.30.999.6475 (support@mclx.hu)
info

A Linux Linus Torvalds bejegyzett védjegye.